דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אייך הופכים דירה סטנדרטית לדירה עם עיצוב פנים מיוחד ללא חור בכיס? ., 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 6738 פעמים ]

הדירה הסטנדרטית בעלת הקירות הלבנים, נותנת תחושה של ריקנות לשוהים בה. כולם מעדיפים מראה מעוצב ומיוחד לפנים הבית שלהם. כאשר הבית לא מעוצב כמו שאתם רוצים, אתם מרגישים קצת נבוכים להזמין אורחים. אפשר להשיג את המראה המעוצב גם בלי לשבור קירות ולהרים רצפות. בעזרת קצת צבע וקישוט באביזרים לא יקרים תקבלו תחושה נעימה. אפשר לסדר מחדש את הרהיטים הקיימים בצורה נכונה בחדרים, להוסיף אביזרים מעטים ולהפוך את הדירה שלכם לבית מעוצב ומרשים. צביעת הקירות משחקת תפקיד מרכזי בעיצוב הבית. הגוונים ודרך שילובם יוצרים ניגוד או הדגשה לצבעים שבחלל החדר, האפשרויות אינסופיות, ניתן ליצור אשליית גודל ומרחב, להאיר חללים, ליצור אווירה ולתת תחושת חמימות. לעיתים שימוש בטכניקת צביעה בצבעים בעלי טקסטורות שונות מעניקות מימד חדש לצבע. קיימים סוגים רבים של אפקטים כמו ע"י שליכט שיוצר טקסטורה מחוספסת, צבעים מנצנצים, צבעים עם אפקט ז'מש, צבעי ווש ועוד. אפשר גם להדביק מדבקות דקורטיביות לקישוט הקיר בשלל עיצובים וצבעים, דבר שמוסיף נופך מיוחד בקלות רבה.

על מנת ליצור שילוב הרמוני בחדר הקשיבו לטעמכם האישי האם אתם מעדיפים צבעים חמים או קרים, איזה גוון אהוב עליכם בהיר או כהה ואיזו תחושה אתם רוצים לשוות לחלל - עיצוב פנים: מודרני, מהודר, אקזוטי, רוחני, פסטורלי וכדומה. אם אין לכם "ידיים שמאליות" תוכלו גם אתם לצבוע בעבודה עצמית. את הרהיטים הישנים ניתן לשדרג בעזרת צבע או ריפוד חדש, בעידן של היום הרטרו חזר לאופנה. ניתן כמובן להחליף את הרהיטים הקיימים ברהיטים לא יקרים ובהתאם לתקציב שלכם. יש אפשרות להוסיף כריות תואמות ולהחליף למשל רק את השולחן וכך לשדרג את המראה המיושן ולהכניס לסלון מעט חיים. נוסיף עוד כמה אביזרים נלווים כמו וילון, שטיח, תמונות וכמה אביזרי קישוט קטנים כמו כדים ופסלונים והתוצאה תהייה בית חמים ומזמין. לאחרונה הטרנד הוא להוסיף אלמנטים של גבס כמו נישות מעוצבות, הנמכות תקרה עם תאורה סמויה והכנסת מסך ה-LCD לנישה מעוצבת. העלויות לא יקרות באופן יחסי ומוסיפות לבית אווירה מעוצבת. הדבר החשוב שצריך להקפיד עליו כאשר מתכננים אלמנטים כאלה, לבדוק שהפרופורציות נכונות ושכל החיווט (כבלי חשמל ותקשורת) של מערכות האודיו יהיו מוסתרים מהעין. בבתים רבים החיווט גלוי, צורם לעין ו"הורס" את כל המראה המעוצב וחבל. שדרוג המטבח הקיים ללא תקציב מוגזם אפשרי ע"י חיפוי או החלפת דלתות הארונות הקיימים והידיות. הוספת מדפים, הוספת מתלים ואביזרי קישוט. הברקת הברז או החלפה לברז מודרני. אם חיפוי הקרמיקה לא לטעמכם אפשר להדביק קישוט אחר ע"י שימוש בטפט דביק, או אפשרות נוספת היא הדבקת אריחים דקים במיוחד על האריחים הקיימים.

 את חדרי  השירותים והאמבטיות ניתן לרענן ע"י מילוי רובה בחריצים. אם הקרמיקה  לא לטעמכם יש אפשרות להדביק מדבקות כדי להסתיר את הדוגמא או ליצור דוגמא באריחים משעממים. אפשר בנוסף להחליף אביזרים כמו מראה, סבוניה, שטיחון תואם וכדומה וכך לחדש את המראה המיושן.

את חדרי הילדים נצבע בצבעים עליזים, אפשר להוסיף מדבקות צבעוניות על הקיר, כמו כן גם שטיח ווילון נחמדים, קופסאות אחסון צבעוניות וכדומה. נחליף מצעים בהתאם לצבעים בחדר. הצבעים המשתלבים ייצרו הרמוניה מושלמת. בחדר ההורים הדרך הקלה לעורר חיים בלי לעשות חור בכיס היא להחליף את פריטי הטקסטיל. כיסוי מיטה, כריות, וילון,  בעזרתם תוכלו לעצב חדר שינה פרקטי שלא משעמם לעולם. החוכמה בעיצוב הפנים היא שימוש בחומרים במינון נכון, בפרופורציות מתאימות  ובשילוב הרמוני שמתאים לצרכי הדיירים והפיכת החלל לפונקציונאלי ויחד עם זאת חמים ומזמין. ניתן להשיג חלל מעוצב בהשקעה סבירה, בתכנון נכון ובהקפדה על הפרטים הקטנים.

עצות וטיפים בעיצוב פנים ניתן למצוא באתר: רינה בנימין עיצוב ואדריכלות פנים http://www.rinab.co.il

מאת: רינה בנימין - מעצבת פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב